Schadeclaim bij faillissement
Boekte u een reis bij een reisorganisator of een doorverkoper/reisbureau, lid van GFG® en is deze failliet gegaan? Dan kan u contact opnemen met GFG®. Wij zijn er om u te helpen.
Procedure:
- Verricht geen betalingen meer aan de gefailleerde want deze zijn in géén geval gedekt door onze garantieverzekering;
- Vul het schadeclaimformulier hieronder zo nauwkeurig en zo volledig mogelijk in en voeg alle erbij horende bewijsstukken toe (maximaal 10 met een maximale totale bestandsgrootte van 5 MB);
- De door een benadeelde reiziger gemandateerde reisorganisatoren, doorverkopers, reisbureaus, advocaten, accountants,… voegen bij stap 2 een kopie toe van het door de reiziger ondertekend mandaat en vergeten bij stap 3 hun hoedanigheid en bijhorende contactgegevens niet te vermelden;
- Vergeet niet op de knop “verzenden” te klikken om de procedure te beëindigen. U zal zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging met bijhorend dossiernummer per e-mail ontvangen;
- Noteer het dossiernummer en vermeld dit bij elk verder contact met GFG®;
- GFG® behandelt de schadeclaim binnen een redelijke termijn;
- Hou uw mailbox in het oog voor informatie over de voortgang en eventuele vragen om aanvullende informatie;
- Beantwoord eventuele onze vragen zo snel en nauwkeurig mogelijk.
De schadeafdeling van GFG® is bereikbaar per telefoon: 02/240.68.00 of per e-mail: claims@gfg.be
Gelieve hier de faillissementen te vinden die GFG® momenteel behandelt.
Loading...